Latest quotes | Random quotes | Latest comments | Add quote

Now Or Never

Do I Have To Cry For You

Don't wanna close the door.
Don't wanna give up on it.
Don't wanna fight no more.
We'll find a way around it.
Where's the love we had?
We can make it last.

Chorus:
Tell me what I gotta be
And tell me what you wanna do
'Cause I can't live my life the way you want me to
You know I can't go on living like we do
Do I have to cry for you?
Do I have to cry for you?

So tell me what it's for

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

I Got You

I want to thank you
for all the things you've done
the most for choosing me to be the one

It's funny how life can take new meaning
You came and changed what I believe in
The world on the outside's tryin to pull me in
But they can't touch me
cos I've got you

and it hits me when I reach for you
that I'm afraid you won't be there

Baby I am in too deep
but I don't care
I'm right where I belong
I got you

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Heart Without A Home

Girl I love to watch you
You're like candy to my eyes
Like a movie that you've seen
But you gotta watch just one more time
But that smile you're wearing
It's a beautiful disguise
It's just something you put on to hide the emptiness inside
And you seem so lonely

But you don't have to anymore..

[CHORUS]
If you're a heart without a home
Rebel without a cause
If you feel as though
You're always stranded on the shore
Like a thief in the night
Let me steal your heart away
Baby if for reasons

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Blow Your Mind

Girl
I saw you dancing
I'm lookin like trash
Yet you're glancing
I said hello I'm a rock star
She said I don't care who you are
Just take me with you
And I will blow your mind

[Chorus]
This girl was crazy
Completely out of line
But how she amazed me
Ya should've seen her grind
I guess she blew my mind

So we've gone past dating
She's spending my cash
And I'm up waiting

[...] Read more

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Help Me

I wish I could define
All the thoughts that crossed my mind
They seem too big for me to choose
I don't know which ones to use
When I'm falling down so far
I think I'll never see your light
Bouncing off of me
Shining down here from your eyes

Help me
Figure out the difference
Between right and wrong
Weak and strong
Day and night
Where I belong and
Help me
Make the right decisions
Know which way to turn
Lessons to learn
And just what my purpose is here

[...] Read more

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Is It Saturday Yet?

I'm a product of the nation
My Nintendo's on the floor
On a permanent vacation
Momma's bangin' at my door

Na na na
She's screamin at me
But I don't wanna understand
And I go ooooh
It goes on and on and on

[Chorus]
Is it Saturday yet
Cuz I wanna get up
Is it Saturday yet
It just feels like a Saturday
Baby
Is it Saturday yet
I just wanna get up
Is it Saturday yet

[...] Read more

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Miss America

Early morning
A small cafe
A beautiful vision
Comes my way

I watch her hips swing
When she walks
She leaves me speechless
When she talks

I see the sunshine through her dress
Makes my heart say (yes)
Take it off take it off
Let's get it on get it on
Light a fire so sweet
Make the man within me
Desire the woman in you

[Chorus]
Miss America

[...] Read more

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Girls In The USA

For all the pretty girls just say yeah yeah yeah!

To all my girls in the USA
Ya got a fine thing goin'
So I gotta say
You been good to me
So now I'm down
Gotta drop the line
Gotta give em a shout

LA girls give me the sign
See you on the strip
Lookin' too damn fine
My Texas honey's
Always on the road
Gimme lots of love at the Alamo
To my DC girls workin' 9-5
With the business suits
Keep the country in line
All the Tampa girls

[...] Read more

song performed by Nick Carter from Now Or NeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share
 

Search


Recent searches | Top searches