Latest quotes | Random quotes | Latest comments | Add quote

Reel to Reel

360 Degrees (What Goes Around)

[GPM] Yeah yeah yeah yeah yeah
"There's just one thing I wanna say.."
[GPM] The reel to reel to reel to reel yo
"There's just one thing I wanna say.."
[GPM] Copy copy copy copy copy
"There's just one thing I wanna say.."
[GPM] We gonna hit it down like this

song performed by Grand Puba from Reel to ReelReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

360 Degrees (What Goes Around)

[GPM] Yeah yeah yeah yeah yeah
"There's just one thing I wanna say.."
[GPM] The reel to reel to reel to reel yo
"There's just one thing I wanna say.."
[GPM] Copy copy copy copy copy
"There's just one thing I wanna say.."
[GPM] We gonna hit it down like this

song performed by Grand Puba from Reel to ReelReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

That's How We Move It

Well that's how we move it
This is how we move it
That's how we move it
This is how we move it
That's how we move it
This is how we move it
Aiyyo Doogie how we move it
This is how we move it

Well it's time to kick the flavor with the you-know-who
Stud Doogie

song performed by Grand Puba from Reel to ReelReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Lickshot

Alright y'all!
I want y'all to put your hands together
And to bring on a brother
that's bound to lay more dips in your hips
More gliiiiide in your stride
And if you don't dig what's next
you got the wrong damn address

[Grand Puba - steadily getting louder]
He's coming

song performed by Grand Puba from Reel to ReelReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share
 

Search


Recent searches | Top searches